Jest oto i on! Pierwszy wpis na moim blogu!

Tutaj nie ma określonych ram. Tematów będzie mnóstwo.

Pierwszy post dotyczyć będzie moich dzisiejszych wyczynów kulinarnych, a mianowicie: baton musli <3 Jestem zwolenniczką zdrowej żywności (a właściwie to bardzo staram się nią być), chociaż czasami, w otoczeniu miliona pokus, dostaję apetyt na jakiegoś słodziaka. Dzisiaj postanowiłam upiec swój własny batonik, który może i ma sporo kalorii, ale nie są to "kalorie-pustaczki" Do mojego batona użyłam:
100g mieszanki orzechowej
garść wiórek kokosowych
bezglutenowe herbatniki z gorzką czekoladą (może być sama gorzka czekolada)
2 łyżki miodu
1 jajko (duże)
3 łyżki mąki jaglanej (zmielona kasza jaglana)


A było to tak...:
Posiekałam orzechy i pokruszyłam ciasteczka. W osobnym naczyniu roztarłam jajko z mąką, następnie dodałam wcześniej przygotowane orzechy i herbatniki. Wszystko razem wymieszałam a następnie wyłożyłam na korytko, które uprzednio wyłożyłam papierem do pieczenia. Nastawiłam piekarnik na 180 stopni i włożyłam przygotowaną masę na 20 minut.
Po wyciągnięciu batonika z piekarnika poczekałam na ostygnięcie a następnie wyłożyłam z korytka i posmakowałam!
Mój pierwszy batonik wyszedł całkiem nieźle!




Mam nadzieję, że to dobry start na blogu.

Gossip Aly

Komentarze

Prześlij komentarz