Pielęgnacja włosów


Ostatni rok, a właściwie prawie dwa lata obfitowały u mnie w eksperymenty z włosami!
Długo myślałam nad ich obcięciem zanim się zdecydowałam. Miałam dwa powody, dla których chciałam to zrobić:

1. Poprawić kondycję moich włosów, ponieważ były już zniszczone i się łamały.
2. Byłam ciekawa jak będę wyglądała w krótkim bobie.

Nie będę opisywać już moich odczuć co do długości, ale na tym eksperymenty się nie skończyły. Rok temu postanowiłam zostać blondynką, przeszłam dekoloryzację wykonaną przez fryzjerkę(tak zostałam rudą marchewą), a później rozjaśniłam dwukrotnie włosy sama, w domu... efekt nie był idealny, ale tragedii też nie było. Jednak po krótkotrwałym byciu blondi zdecydowałam się na powrót do normalności. Teraz mój kolor jest bardziej naturalny niż kiedykolwiek.

Problemem stały się osłabione, łamliwe włosy i oczywiście długość, która mnie dłużej nie zadowala. Mimo, że dobrze czuję się we włoskach do ramion chciałabym już wrócić do długich pięknych pukli sprzed kilku lat. Dlatego też zdecydowałam się zainwestować.

To zestaw szamponu i odżywki, który ma wiele zalet! Przyspiesza porost włosów trzykrotnie, wzmacnia włosy, zmiękcza je, zapobiega ich osłabieniu i wypadaniu! Mówisz niemożliwe? - a jednak! Gdyby nie to, że ktoś polecił mi ten produkt i widziałam jak zadziałał sama bym nie uwierzyła! Wiadomo koszt jest większy niż przy zwykłych kosmetykach, ale warto. Za zestaw zapłaciłam 119 zł. Żeby sprawdzić efekt mojej nowej inwestycji i eksperymentu zmierzyłam dzisiaj włosy. Robiłam to kiedy były mokre. Mierzyłam od miejsca gdzie zaczynają się na czole do samego ich końca - to najłatwiejszy sposób żeby za każdym razem mierzyć tak samo. Dzisiejszy wynik to 53 cm.

Szampon - stosuje się co 2-3 dni. Wmasowuje się go tylko w skórę głowy tak by dotarł do mieszka włosowego i zostawia się na kilka minut. Jego zapach nie należy do moich ulubionych. W konsystencji jest dość rzadki, ale wydajny.

Odżywka - nakłada się ją na mokre włosy po spłukaniu szamponu. Wmasowuje się tylko w skórę głowy jak szampon. Jej zapach jest przyjemny, słodki.

Ciekawa jestem efektów! Już nie mogę się doczekać mierzenia za 4 tygodnie.

Co Wy myślicie o takich produktach? Warto inwestować?

GA

Komentarze

  1. Nie widziałam wcześniej tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam pojęcia o ich istnieniu. Ale od kilku miesięcy coraz częściej w internecie poojawiają się te produkty. Na instagramie i facebooku można się rozczytać na ten temat oraz na stronie firmy: www.harmonyplus.pl o efektach na pewno napiszę na blogu. :)

      Usuń

Prześlij komentarz