DIY - słoiki

Wracam po weekendzie z nowymi pomysłami - dzisiaj DIY.
Mam dla Was wspaniały pomysł na wykorzystanie zwykłych słoików, pomysł za który w sklepie zapłacicie krocie, a własny wkład będzie was kosztował dosłownie kilka złotych.

Jakiś czas temu pomyślałam o tym, że przydałyby się ładne świeczniki-latarenki, które pięknie rozproszą światło w pomieszczeniu.
Idealne rozwiązanie na długie wieczory.

Jak to zrobić? BANAŁ!

Do moich latarenek wykorzystałam:
-słoiki i pękate, szklane naczynie
-sznurek jutowy
-grubą koronkę
-wstążkę
-klej MAGIC

Oklejanie słoiczka zależy od oczekiwanego efektu, ja chciałam żeby światło tworzyło jak najwięcej wzorków, dlatego okleiłam zdecydowaną większość powierzchni.
Przygotowałam słoiczek (umyłam i dokładnie osuszyłam). Następnie odmierzyłam paski koronki odpowiednie dla rozmiaru mojego słoiczka, po czym w kilku miejscach nałożyłam nieco kleju MAGIC. Następnym krokiem było przyklejenie koronki. Później kolejno: przykleiłam wstążkę i okręciłam sznurek wokół słoiczka. Pozostało tylko włożyć świeczkę!

Tak wygląda część prac za dnia ;)

A tak wyglądają porą nocną! Zdjęcia nie oddają efektu, który można zobaczyć na żywo. Bardzo romantyczne i ocieplające jesienne i zimowe wieczory ozdoby! Możesz zrobić je sama: szybko i oszczędnie! ;)

GA

Komentarze