Organizacja drobiazgów

Przy takiej pogodzie podobno nic się nie chce...
Ale ja dzisiaj zebrałam się w sobie i postanowiłam trochę ogarnąć to i owo!
Zdecydowałam, że będzie to posprzątanie i zorganizowanie estetycznego miejsca na biżuterię.

To praktyczne pudełko znalazłam w sieci sklepów Pepco. Jak dla mnie - idealny gadżet na biżuterię!

Pudełko ma otwieraną górę z lusterkiem i dwie szufladki. Jest w kolorze biało-szarym (zdjęcia nie oddają kolorów).

Wcześniej miejsce na moją biżuterię można było nazwać ekspozycją. Do składowania biżuterii wykorzystywałam specjalne wieszaczki na biżuterię na mini manekinie, który zapewne niejedna z Was u siebie posiada. Było to wygodne rozwiązanie, jednak chciałam schować gdzieś moje "skarby".

Teraz mogę wyeksponować lub schować to wspaniałe pudełko! Osobiście uważam, że to rozwiązanie to strzał w dziesiątkę!
Co Wy myślicie o takich rozwiązaniach?
Może macie swój sposób na przechowywanie skarbów biżuteryjnych?

GA

Komentarze