Prezenty, podarunki - home decor

Ostatnie kilka tygodni opiera się u mnie na zachwycie nad "home decorem"!
Najbardziej do gustu wpadają mi dodatki i meble w stylu shabby chic, prowansalskim, skandynawskim.
Namiętnie pokazuję wszystko co wpadnie mi w oko moim bliskim, szczególnie obarczony moimi fascynacjami jest mój chłopiec. W związku z tym postanowił mnie zaskoczyć i sprawić mi uroczy podarunek!
W jednym z holenderskich sklepów z wyposażeniem do domów wyszukał takie cudeńka:
Wspaniały kalendarz! Takiego jeszcze u nas nie widziałam. Wcześniej spotykałam jedynie kalendarz liczbowy na kostkach. Ten jest naprawdę wyjątkowy. Składa się z podstawki drewnianej i tabliczek z: dniami tygodnia, cyframi, miesiącami. Jest bardzo w moim stylu!

Kolejne cudo to szkatułka na skarby <3 Zakochałam się w niej! Prowansja z glamourem!
Ostatni z podarunków to tabliczka na wiadomości - dwustronna, pomalowana farbą tablicową! Idealny sposób na zostawianie słodkich wiadomości, albo zapisywanie tych informacji, o którym musimy koniecznie pamiętać!

W waszym typie? Czy może wolicie inny styl? ;)

GA

Komentarze