Skarby z marketu

Ostatnio rozpisywałam się o tym jak to wspaniale, że sieci supermarketów zaczęły poszerzać swoją ofertę.
Każdego dnia coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że miała rację :)
Natrafiłam na kolejne skarby z marketu, którymi chcę się z Wami podzielić:

Ozdobna klatka z zegarem! Po prostu strzał w dziesiątkę. Idealnie wpasowuje się w mój styl! Zakupiłam ją w sieci Netto, za 34,99! Myślę, że cena jest dosyć przystępna. Była jeszcze opcja białej klatki z motylkami, jednak mnie urzekły te ptaszynki <3
Tak wygląda to cudeńko u mnie na ścianie! Klatka jest wypukła co wygląda mega efektownie: ja wybrałam opcje powieszenia zegara, jednak postawiony też wspaniale wygląda.
Moja klatka czeka na przewieszenie na jaśniejszą ścianę!
Dla mnie cudo!

Drugi skarb to książka: "Bałagan"
Idealna propozycja dla tych, którzy w inny sposób chcieliby rozwiązać swoje problemy, albo przelać je na papier w niekonwencjonalnym stylu! A także dla tych, którzy lubią zwariowane gadżety.
Przeglądałam tą książkę w sieci Biedronka. Jej cena to 24,99! Myślę, że to niewiele za taki "gadżet".
Fajny pomysł na prezent dla jakiejś zwariowanej osóbki, albo kogoś bliskiego, kto uwielbia wyrażać siebie w formie papierowej!
Sama jeszcze jej nie kupiłam, ale przejrzałam każdą stronniczkę dokładnie, dlatego wiem, że jest warta polecenia!

GA

Komentarze