Domowy sposób na katar


Jesienna pora sprawia, że większość z nas nie rozstaje się z chusteczkami...
KATAR - przekleństwo wielu.
Ja walczę z katarem bardzo długo. Większość środków aptecznych tylko pogarsza sprawę. Zdecydowałam się więc na domowy sposób.

Mikstura roku! Combo lekarskie ;) Łyżka tymianku, 2 opakowania szałwii (rozdarłam woreczki herbaty), szczypta chilli, pieprzu, łyżka Amolu/Aromatolu (to samo działanie, Aromatol jest po prostu tańszy), łyżeczka soli zwykłej/morskiej. Tą miksturkę zalałam litrem wrzątku, następnie usiadłam nad garnuszkiem zakryłam się ręcznikiem i wdychałam napar przez 10 minut. Katar zelżał! Super sprawa.
Tego typu inhalacje mają dobry wpływ na inne dolegliwości, dobrze jest tylko odpowiednio dodać składniki.
Dodatkowym plusem mojej inhalacji jest to, że poza oczyszczonymi drogami oddechowymi, oczyszcza się również skóra twarzy! Naprawdę polecam!!

GA

Komentarze