Mój niezbędnik treningowy


Od prawie 2 lat ćwiczę regularnie i stało się to moim uzależnieniem.
Wynoszę z tego same korzyści :) Lepiej się czuję, mam więcej energii, lepiej wyglądam i mam ochotę na zdrowy styl życia dzięki ćwiczeniom.

Chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami moim niezbędnikiem do treningów.

Na początek mój strój treningowy! Wiadomo, że do każdego rodzaju ćwiczeń (w domu - tak jak w moim przypadku, czy też na zewnątrz; do biegania, fitnessu czy jogi) potrzebny jest dobry stanik sportowy. Ja taki znalazłam w H&M!
Getry do ćwiczeń (moje są akurat bardziej przeznaczone do biegania, mają kieszonkę na zamek z tyłu) - też są niezbędne, ponieważ ruszając się potrzebujemy dużej swobody ruchu.
Buty - ja wybrałam NIKE, już przeszły swoje, ale są niezastąpione! Noga jest w nich stabilna, mają dobrze amortyzującą podeszwę i całkiem niezły wygląd ;)

Należy jednak pamiętać, że stanik i buty należy wymieniać co jakiś czas, ze względu na to, że rozciągają się i nie gwarantują już takiej stabilizacji biustu i stóp jak na początku. Warto pamiętać :)

Do swoich treningów w domu używam też maty! Nie ukrywajmy - jest niezbędna! Przy wykonywaniu ćwiczeń na podłodze, mata staje się naszą przyjaciółką! Ja akurat mam matę do jogi (z decathlonu - firma domyos), jest grubsza od standardowej maty do fitnessu, ale nadaje się i jest wytrzymała!
A co do treningów to najczęściej wykonuję te, które są widoczne na zdjęciu. Ewa Chodakowska i Tomek Choiński przygotowali świetne treningi dla Shape Magazine! Ja jestem zachwycona - prawda jest taka, że na początku nienawidzi się tych treningów, ale po zauważeniu efektów i ilości endorfin, które można w trakcie wyprodukować zakochasz się!
Najłatwiejszy (według mnie) jest SUPER KARDIO, następnie POWER WORKOUT i na ostatnim miejscu PERFECT BODY. Oczywiście na początku każdy jest trudny, ale warto podjąć wyzwanie.

Tak wygląda mój niezbędnik treningowy.
Kolejnym razem pokażę co robię, kiedy nie ćwiczę z płytą.

GA

Komentarze