Spędzanie wolnego czasu


Po magicznym tygodniu wracam z nowym wpisem! Tym razem pokażę Wam kilka moich sposobów na spędzanie wolnego czasu.
Ostatni weekend zainspirował mnie do napisania tego posta, ponieważ w ramach spędzenie wolnego czasu udało mi się zorganizować przyjemny, tani i szybki wyjazd, ale o tym później.

Ja mój wolny czas lubię spędzać zarówno sama jak i z bliskimi.

Pierwsza propozycja to konsola XBOX 360 z kinectem! Jak dla mnie wspaniała propozycja na spędzenie wolnego czasu. Nie mówię tu o siedzeniu na kanapie i posługiwaniu się kontrolerem, ale o grach ruchowych! Można zaangażować do nich całą rodzinę :)
Można zagrać w kręgle, golfa, darta, potańczyć, poskakać, pośmiać się! Jest to także zamiennik aktywności fizycznej - zamiast katorżniczych treningów włączamy kinecta ;)

Druga opcja to nieśmiertelne Scrabble! Wspaniała zabawa dla max. 4 osób :)
Można grać godzinami, zabawa jest świetna!

Tą propozycję zostawiam na samotne spędzanie wolnego czasu. Uwielbiam śpiewać i grać na gitarze. To idealny pomysł na długie jesienno-zimowe wieczory. Kiedy jestem sama lubię sięgnąć po gitarę i w ten sposób spędzić wolne chwile - humor poprawia się o 100% :)

Ostatnia propozycja na wolny czas to wycieczka - może być jednodniowa, dwudniowa, weekendowa... Najbardziej cieszą te spontaniczne lub niespodzianki. Ja ostatnio wybrałam się tanim kosztem do Gdańska na 2 dni. Zdążyłam też zobaczyć Sopot i Gdynię. W dwa dni zwiedziliśmy więcej niż na wakacjach przez tydzień. Mimo, że godziny uciekały, a zmierzch zapadł szybko, nie spieszyliśmy się. Trójmiasto zwiedzone :)
Każdy wypad jest dobrym sposobem na wolny czas. Mnie cieszy nawet wypad na kawę do jakiejś miłej knajpki!

A Wy jak planujecie swój wolny czas?

GA

Komentarze