Telefoniczny gadżet


Na pewno każdy z Was nie wychodzi z domu bez telefonu. Dzwonimy, smsujemy, mamy w nim niezbędne (albo ulubione aplikacje)... Taki czas. Dlatego chciałabym podzielić się z Wami tym co według mnie jest niezbędne, mega gadżeciarskie i przydatne ;)

Po pierwsze - kocham takie słodkie gadżety! A jeszcze bardziej cieszą, kiedy dostaje się je w prezencie. Nie ważne czy ma się 15 czy 30 lat :) zawsze poprawiają humor i wygląd naszego smartfona :)


Kolejny ważny gadżet do telefonu to słuchawki! Zawsze mam je w torebce, bo uwielbiam słuchać muzyki! Po drugie są dobrym rozwiązaniem dla tych, którzy lubią długie rozmowy a mają przy tym inne zajęcia.

Kolejny kablowy niezbędnik to ładowarka! Jestem osobą, która czasami zapomina naładować telefon, dlatego ładowarkę także staram się nosić przy sobie :)

Jeśli chodzi o aplikacje, które są niezbędne w moim smarcie to na pewno jest to fajny odtwarzacz muzyki!

Instagram - dawniej nastawiona sceptycznie! Dziś na pierwszym miejscu top aplikacji :) Fotorelacja nie tylko od celebrytów i znajomych, ale także ze świata ważnych spraw :) POLECAM GORĄCO (mój insta: gossip.aly)

Aplikacja zdrowe zakupy jest bardzo przydatna, szczególnie jeśli chodzi o osoby, które muszą uważać na poszcxzególne składniki produktów, bądź zależy im na zdrowym odżywianiu :) ja osobiście muszę unikać glutenu i korzystam z tej appki. POLECAM!
Candy Camera! - cukierkowe zdjęcia i naklejki, którymi można je przyozdabiać skradły moje serce! :)
Bezglutenowy smak, to aplikacja, o której już pisałam :) odsyłam więc do posta http://gossipaly.blogspot.com/2015/09/bezglutenowy-smak.html

A jaki jest Wasz niezbędnik? :)

GA

Komentarze

  1. niebawem kupuje smartfona więc to post dla mnie ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znalazłaś coś dla siebie :)
      Chętnie zajrzę do Ciebie - pozdrawiam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz