Olej kokosowy


Od pewnego czasu bardzo głośno zrobiło się o OLEJU KOKOSOWYM
Postanowiłam, więc zagłębić się w lekturę o tymże produkcie i przygotować sobie najważniejsze jego właściwości.

Olej kokosowy znajduje swoje zastosowanie zarówno w kuchni, jak również w dziedzinie zdrowia i urody. Zacznę od zastosowania oleju kokosowe w kuchni.

Można go stosować zamiast masła, smażyć na nim np. jajka czy naleśniki, stosować w zapiekaniu potraw (np. ziemniaków), do napojów i koktajli (np. smoothie czy herbaty).

Jeśli chodzi o zdrowie i urodę to olej ten stosuje się do: peelingów (olej i np. sól morska), nawilżająco-nabłyszczająca maska na usta, jako krem na obtarcia, poparzenia, suchą skórę (głęboko nawilża), do włosów (jako maska nawilżająca), lepiej działający metabolizm, wspomaganie odchudzania, spalania tłuszczu.

Olej zapobiega wielu chorobom układu krwionośnego, zawiera witaminę E oraz zdrowe dla organizmu tłuszcze!

Opis oleju kokosowego mnie zachwyca. Zaczynam test i jestem ciekawa, czy te wszystkie zalety będą miały wpływ na mój organizm!

GA

Komentarze

  1. Bardzo lubię olej kokosowy :) najlepiej sprawdza mi się na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja testowałam tylko w kuchni i jak na razie jestem zadowolona.
      Ale skoro sprawdza się na włosach to też muszę wypróbować :)

      Usuń

Prześlij komentarz