Z czym wstępuję w Nowy Rok


#2016 czas zacząć!


Na 3 tygodnie zniknęłam z bloga. Ale już jestem z nową energią, innym spojrzeniem i noworocznym niezbędnikiem!
Te kilka rzeczy, które dzisiaj opiszę będą towarzyszyć mi przez cały rok (dosłownie i w przenośni)!

Kalendarz i notatnik! Bez tego nie ma wstępu w Nowy Rok! Uwielbiam dziewczęce (dziecięce) gadżety, dlatego w tym roku postawiłam na kalendarz "Minnie Mouse"! To kolorowe cudo wprawia we wspaniały nastrój, aż się chce planować i pisać w tym terminarzu! Notatnik też się przyda! Wszelkie notatki potrzebne na studia i do pracy umieszczę właśnie w nim! Cudowna welurowa okładka nadaje mu elegancji i kobiecości (w przeciwieństwie do kalendarza ;) ).

Tak, tak! GREY! Znaleziony pod choinką! Ale jak mogłabym nie przeczytać nowej części opowiedzianej oczami Christiana?! Książka świetnie napisana. Nie tylko erotyk, ale też psychologia! Ja wybrałam wersję oryginalną w języku angielskim ;) #ksiazki w tym roku mam zamiar pochłaniać! Drugą pozycją, którą na pewno zakupię jest #LoveStyleLife! Tę z kolei ja podarowałam bliskiej osobie pod choinkę!

Jakże wspaniała i niepokonana pod względem wokalu Ellie Goulding! Ten album #Delirium jest po prostu arcydziełem tej artystki! Każdą piosenkę uwielbiam! Słucham bez przerwy, a już 23 styczna śmigamy na koncert do Warszawy! Nie mogę się doczekać! Ta płyta będzie dla mnie numerem 1 w #2016 roku.

Na sam koniec to CUDO! #Polaroid który dostałam również pod choinkę! Marzenia się spełniają (wystarczy o nich głośno mówić ;P) To najlepszy aparat jaki miałam w swoim życiu! Zdjęcia drukują się od razu! Zatrzymują najpiękniejsze wspomnienia! A co najwspanialsze? Nie można nic poprawić, zapisać, zobaczyć żeby zrobić kolejną LEPSZĄ fotkę! UWIELBIAM mojego #instaxmini70 !

To właśnie te 4 elementy będą towarzyszyły mi przez najbliższy rok! #kalendarz¬atnik #ksiazki #elliegoulding #polaroid !

A z czym Ty wchodzisz w Nowy Rok?

GA

Komentarze