Hair Jazz - recenzja


W jednym z postów o pielęgnacji włosów pisałam Wam o zakupie Hair Jazz - szamponu i odżywki wspomagających wzrost włosów (nawet 3 krotnie szybciej rosnące włosy - 3 cm miesięczne), odżywianie, nabłyszczanie i takie tam!
Więcej możecie poczytać tu --> http://gossipaly.blogspot.com/2016/01/pielegnacja-wosow.html

Dzisiaj po miesiącu używania mogę zrecenzować produkt.
I niestety muszę napisać, że jestem zawiedziona. Używałam szampon i odżywkę cały miesiąc, co drugi dzień, według instrukcji.
-Włosy się nie wzmocniły, nadal się kruszą
-Ich wygląd też się nie poprawił
-Rozczesywanie włosów po użyciu produktów było koszmarem
-Nie urosły więcej niż zwykle

Wynik sprzed miesiąca to: 53 cm
Wynik dzisiaj: 54 cm

Cudów nie oczekiwałam, może na moje włosy to nie zadziałało, może efekt będzie opóźniony. Nie chcę krytykować produktu aż tak bardzo, bo wiem, że u innych efekt był widoczny. Poczekam jeszcze miesiąc - zobaczymy czy coś więcej się wydarzy.

Na chwilę obecną po prostu nie jestem usatysfakcjonowana (czyt. zadowolona)

GA

Komentarze