Love Style Life - recenzja książki


Długo zabierałam się za zrecenzowanie, a właściwie za rekomendacje tej książki.
Garance Dore i jej książka Love Style Life zawładnęła światem.
Jest w niej wszystko... co chcą przeczytać kobiety!

Dla kogo?? Dla wszystkich - każdy znajdzie coś dla siebie, bo nie jest to poradnik jak kochać, być stylowym i żyć. To opowieść prostej kobiety, która marzyła, walczyła z przeciwnościami, przeżywała smutne i wesołe momenty... jak każda z nas! Warto więc znaleźć jedną pozycję na liście książek, które chcemy przeczytać ;) +Książka dość "gruba" - jednak spora część to ilustracje, zdjęcia i grafika, które uzupełniają tekst, więc to dobra opcja nawet dla tych, którzy za czytaniem nie przepadają!

Co w środku?? Prawda i profesjonalizm! Garance w lekki sposób opisuje swoje życie, wyciąga z niego wnioski, podkreśla popełniane błędy, zdobyte doświadczenia, szczerze opisuje bliskich, nie ukrywa kompleksów i swoich zalet - jak czytam jej teksty to jej po prostu wierzę! A strony uciekają bardzo szybko. Profesjonalizm - czyli zdjęcia i grafiki! Są doskonale wykonane i dobrane - modelki, ubrania, dodatki, wnętrza, miasta, grafika, wszystko to idealnie wpasowuje się w sekwencje tekstu!

A ja?? Ja na to: POLECAM! Zakochałam się już w samej okładce! A każda kolejna strona zachęcała mnie coraz bardziej do lektury! Zakochana jestem w stylu pisania Garance! Co prawda niektórych fragmentów i opisów jej zachowań i opinii nie podzielam, ale mimo wszystko podziwiam :)

Na koniec! Jeszcze raz mocna rekomendacja z mojej strony! Dla osób zainteresowanych autorką poza książką "Love Style Life" polecam bloga autorki http://www.garancedore.fr/en/!

Czekam na Wasze opinie

GA

Komentarze