#Książki - moja przygoda

Dużo czasu minęło od ostatniego posta. Dużo czasu minęło zanim zdecydowałam się na zmianę na blogu. Dużo czasu poświęciłam książkom. I to właśnie #książki mają tu błyszczeć.
Moja przygoda z książkami zaczęła się już dawno, ale dopiero od dwóch lat poświęcam im każdą wolną chwilę. Pokochałam czytanie na nowo. Odkrywam nowych autorów, czytam książki, których nigdy wcześniej bym nie przeczytała. Sięgam zarówno po bestsellery jak i mniej znane pozycje. Czasami urocza okładka jest bodźcem do kupienia książki, czasami jest to opinia znajomego, a innym razem sugestia internetu.
Nie żałuję ani minuty poświęconej czytaniu, nawet jeśli książka nie jest zbyt ciekawa i emocjonująca. Z każdej coś wynoszę.
Chciałabym dzielić się z wami moją opinią czy też recenzją na temat każdej przeczytanej książki - być może zainspiruję Was do czytania czy dyskuji.
Chcę żeby to miejsce było kącikiem plotek o książkach właśnie.


G.A.

Komentarze