Papierowe serca - czyli jak rękodzieło zmienia życie

Wycinanie papierowych serc, kwiatów, motyli...brzmi trywialnie, prawda? Ale dla bohaterki książki nie jest to bzdura. Wręcz przeciwnie - dla niej prace plastyczne są nieodłączną częścią jej osobowości.
Christie Chapman - bohaterka książki "Paper Hearts & Summer Kisses" Carole Matthews to czterdziestolatka mieszkająca w małej miejscowości, pracująca od kilkunastu lat jako sekretarka w firmie prawniczej w Londynie, mająca nastoletniego syna - Finlaya, będąca od pięciu lat po rozwodzie.
Życie Christie jest dość proste, okraszone rutyną codzienności. Mimo to jest szczęśliwa ze swoim synem. Ważną rolę w jej życiu odgrywają także jej rodzice, którzy stale ją wspierają.
Jednak jej życie nagle zmienia się. Monotonność w życiu Christie i Finna zanika. Muszą zmierzyć się z radykalnymi zmianami w ich życiu. Napotykają na wzloty i upadki, które pojawiają się w mgnieniu oka.

Nie chcę zdradzać zbyt wielu szczegółów książki. Mogę jednak powiedzieć, że jest to książka dla romantyczek (tak jestem jedną z nich!!!), dla mam, singielek, osób, które starają zmierzyć się z problemami szarej rzeczywistości, dla kreatywnych kobiet, które boją się pokazać światu swoją twórczość zamkniętą w czterech ścianach, dla kobiet po prostu!
Ja jestem zakochana w tym tytule! Czyta się to jednym tchem. Kartki uciekają tak szybko, że na samym końcu odczuwa się smutek. Jest to trzecia książka Carole Matthews, którą przeczytałam, ale na pewno nie ostatnia!

Gorąco polecam - szczególnie na lato!!
Na razie niestety książka dostępna jest jedynie w języku oryginału. Polskiego wydania jeszcze nie ma, ale mam nadzieję, że wkrótce ono się pojawi i ucieszy polskie czytelniczki!

G.A.

Komentarze